Jo jag har också sökt på nätet. Förutom det jag skrivit så har jag bytt alla tändstift, alla var svarta, kollat läckage men startgas. Bensintrycket är bra, det sitter en mätare vid insprutningen. Om spridarna inte vore så dyra så skulle jag bytt dem.
Jo jag har också sökt på nätet. Förutom det jag skrivit så har jag bytt alla tändstift, alla var svarta, kollat läckage men startgas. Bensintrycket är bra, det sitter en mätare vid insprutningen. Om spridarna inte vore så dyra så skulle jag bytt dem.