Ser att du har jobbat på lite grand…
Bensinslangarna var inte vackra, mycket torrsprickor. Har du kört med de där så har du kunnat bli stående någonstans med bensinläckage och i värsta fall läckage på varma avgasrör, inte roligt. Det blev bra med kopparrör och dubbla klammer, känns säkert. Inte roligt att jobba med bensinrör då det finns bensin kvar i rören, usch. Jag håller med om att en billyft skulle inte vara dumt, det skulle underlätta en del vid den här typen av jobb och man blir ju inte yngre med åren heller.
Det ser att vara trångt under motorhuven, men lösningen med luftfiltret ser ju bra ut.
Vita däcksidor kommer att se bra ut på den där bilen.
Hoppas att allt fungerar som det ska när du provstartar och tar en provtur…
Det här svaret redigerades för 1 vecka, 3 dagar sedan av Staffan Häggström.
Ser att du har jobbat på lite grand…
Bensinslangarna var inte vackra, mycket torrsprickor. Har du kört med de där så har du kunnat bli stående någonstans med bensinläckage och i värsta fall läckage på varma avgasrör, inte roligt. Det blev bra med kopparrör och dubbla klammer, känns säkert. Inte roligt att jobba med bensinrör då det finns bensin kvar i rören, usch. Jag håller med om att en billyft skulle inte vara dumt, det skulle underlätta en del vid den här typen av jobb och man blir ju inte yngre med åren heller.
Det ser att vara trångt under motorhuven, men lösningen med luftfiltret ser ju bra ut.
Vita däcksidor kommer att se bra ut på den där bilen.
Hoppas att allt fungerar som det ska när du provstartar och tar en provtur…